woensdag 9 januari 2013

Knutselen

Ik zat alleen thuis vanavond tv en pc aan. En was me doelen voor dit jaar aan het bijwerken. En ineens had ik een doel, dat is meer dingen zelf maken/afmaken (niet dat ik dat al niet doe). Dus  ben meteen aan de slag gegaan. Hier het resultaat een vogeltje en een haar speldje. Zo leuk en lekker makkelijk. Heb het via pinterest. Dat ik overigens een geweldige site (of hoe noem je dat) vind!! Kan me er echt dagen op vermaken en dan denke oei eigenlijk moet ik gaan schoonmaken of boodschappen doen. 
Ik heb van mijn schoonzus een setje Neocolor watersoluble gekregen. dit zijn aquarelkrijtjes. Wat is dat leuk om mee te werken gaat super makkelijk en je krijgt een fantastisch effect. Heel leuk!! Ik heb vandaag een poging gewaagt ging best redelijk:-)



Nou ik ga weer verder met freubelen en ondertussen is G ook terug dus ga nu ook gezellig bij hem op de bank zitten! Gewoon omdat het kan. Zo leuk!!

Fijne avond!
-xxx-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten