maandag 21 oktober 2013

Op naar de 1000 origami vogels!!

Ik heb een origami papiertjes besteld! Ik heb het via internet gekocht op deze site papierenzo. Hier heb ik me een hele tijd verlekkerd want ik ben gek op papier. Ik moet er ook altijd aan zitten even voelen hoe het aanvoelt en het liefst nog hoe het ruikt. Net zoals een oud boek of juist een hele nieuwe. Wat ook zo lekker ruikt is papier dat uit de printer komt en het is dan ook nog warm!

Maar ik dwaal af van mijn oorspronkelijke verhaal:)

Ben er zo blij mee nu hoef ik niet meer met vouw blaadjes van de Hema te vouwen. In het doosje zitten 1000 blaadjes in allerlei kleuren (ik dacht meteen aan de wens tot geluk en welzijn) Toen ik ze bestelde stond er bij dat ze 7 cm bij 7 cm zijn. Dus ik dacht Jippie!! Dat word heerlijk Origami vouwen.


 Toen ze bezorgt werden zag ik ineens hoe klein 7 cm eigenlijk is (duh echt zo iets voor mij). Had ik daar even helemaal niet bij stil gestaan. Beetje dom maar ach het went.



Ben toch maar gaan vouwen en eigenlijk zijn ze best wel schattig:) Ik weet alleen niet of ik er daadwerkelijk 1000 ga maken. Maar wie weet. Heb er nu al 18 dus ben op de goede weg.
Het is heerlijk om te vouwen en super ontspannend. En het ziet er ook nog leuk uit met al die kleuren:)


Het is de bedoeling om ze op de muur van onze slaapkamer te hangen of plakken heb nog niet bedacht hoe ik dat ga doen. Daar verzin ik vast wel wat op en anders G wel.
Helaas ben ik nooit zo goed met van die hele grote projecten aangezien mijn vogeltjes super klein zijn:) Denk dat ik nog wat groter papier ga bestellen en die er dan tussen doe. Alleen  met de kleine vogels word het denk ik wel heel tof.


Ik ga nog even wat vogels vouwen
Fijne Avond.
-xxx-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten