maandag 30 september 2013

Onderweg

Zo weer onderweg naar school. Hoef maar 1 keer in de week heen soms wel wat vaker alleen deze week hoef ik maar 1 keer. Kan ik de rest van de week gebruiken om te studeren:) 
Vandaag is het een terug kom dag van de stage dagen. Gaan we met z'n alle in een lokaal zitten en luisteren naar wat iedereen heeft meegemaakt. Kan best interesant zijn. Alleen vandaag is het zulk lekker weer dat ik liever op me balkon had gezeten:)

Gelukkig mag je naar school aandoen wat je wil:) dus heb ik mijn nieuwe (in het kader van consuminderen..jurkje van marktplaats) King Louie jurk aan en mijn Sanita klompen aan! Ik ben wel zo blij met die schoenen! Ik had nooit verwacht dat ik op klompen zou gaan lopen haha. Ze zien er ook niet echt als klomen uit dat scheelt ook een hoop:)


Ze zijn lichtblauw!!!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten