donderdag 3 januari 2013

2013

Ik vind het zo moeilijk om elke dag een blog bericht te maken. Ik weet vaak niet zo goed wat ik moet zeggen of hoe. Als ik dan al die berichten lees denk ik wel eens man kon ik dat ook maar!
Toch (voor de zoveelste keer) wil ik het gaan proberen. Nieuw jaar nieuwe start denk ik/ hoop ik.

Waar ik wel heel erg blij van word is dat er een nieuw seizoen van wie is de mol is gestart oef daar kijk ik het hele jaar al naar uit!!
Zo spannend en tot nu toe lijkt het me ook een leuke groep mensen. 
Ik wens iedereen een heel goed nieuw jaar toe!!

Liefs Doris

Ow ja bijna vergeten :) Ik wil proberen elke dag een foto te maken als een soort van dagboek misschien helpt dat om wat meer te bloggen!
Dit is de eerste foto van dit jaar(wel wat te laat maar beter laat dan nooit:))
Het eerste boek van dit jaar. 

1 opmerking: