dinsdag 8 januari 2013

Studeren en treinen

Ik studeer in Utrecht. En woon sinds 2 dagen samen. Vandaag moest ik gaan treinen voor het eerst (nouja voor het eerst). Ik woonde tot afgelopen zondag in Utrecht. Eigenlijk vind ik treinen helemaal niet erg, meestal vind ik het nog wel gezellig ook. Je maakt kennis met mensen en je kan heerlijk gesprekken afluisteren. (volgens mij ben ik 1 van de weinigen die dat leuk vind je hoort meestal gezeur er over :-) ). Soms gebruik ik de trein om te studeren vandaag stond in het teken van farmacologie oftewel medicijnen. Als er iets is dat niet leuk is om te leren dan is dat wel farma het is zoooo droog en saai.
Maar heb wel weer dik 2 uur kunnen studeren terwijl je je zelf ook nog verplaatst.

Top vind in dat :-) 
Morgen weer verder nu lekker op de bank hangen met een grote kop thee en misschien een tekeningetje maken of wat anders om me hersenen even rust te geven :-)

Fijne avond!!
-xxx- 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten