zondag 23 juni 2013

Scriptie

Na een hele hoop inspanning voor mijn scriptie af te ronden en mijn referaat voor te bereiden. Dit heb ik overigens gehaald!! Wat is dat een ontzettende opluchting. Wat een hoop werk zit daar in zeg en stress! Ik denk dat G er erg blij mee is dat het achter de rug is:) die heeft best wel wat gezeur moeten aan horen:)
Maarrr ik heb eindelijk weer tijd om te ontspannen en te bloggen. Ik wil namelijk wel graag mijn blog bij houden zodat ik mijn goede doel kan halen:)
Nu heb ik sinds kort bloglovin en dat werkt super goed! Maar ik wou mijn eigen blog hier aan linken en dat kan!! Jippie wat een techniek hehe. Ik hoop alleen dat het werkt je moet namelijk een code plaatsen dus bij deze. Nu alleen maar hopen dat het werkt:)

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/6910569/?claim=7g9vsj6h3h3">Follow my blog with Bloglovin</a>

Fijne avond.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten