maandag 7 oktober 2013

Aan de studie en lekker smikkelen

Toen om half 8 de wekker ging dacht ik neeeeee ik wil nog niet uit me heerlijke warme bed. Maar toch er uit en keek ik even op mijn telefoon of ik nog mailtjes of berichten had ontvangen. En er was er 1 van een klasgenoot en er stond (in hoofdletters)  WE ZIJN VRIJ!! 
Zo fijn! Heerlijk om een dag vrij te zijn!
Ben meteen weer in bed gedoken:) Niet dat ik dan weer kan slapen maar omdat het zo lekker warm is:)
Daarna ben ik gaan studeren en bedacht ik me dat ik wel naar de sportschool kon gaan. Ik sport bij Basic Fit in Meppel daar hebben ze virtuele lessen. (Die lessen zijn nog best wel pittig!) Samen met 2 vriendinnen hebben XCO gedaan en virtuele yoga (man wat ben ik een stijve hark haha) Maar wel heel leuk!


Toen ik weer thuis kwam heb ik lekker een eitje gemaakt en daarna weer verder gegaan met studeren. Heb eigenlijk best een productieve dag gehad:)

G kwam thuis hij had al boodschappen gedaan! We hebben spruiten stamppot gegeten en wat dat zo lekker maakt zijn de ontvelde amandelen en de rauwe ham. Echt heerlijk!  



Om amandelen te ontvellen moet je ze afwisselend afspoelen met warm en koud water en dan langs elkaar heen wrijven. Het is wel ff een klus maar dan heb je ook wat:) 


Als alles dan door elkaar heen zit moet je het nog even in de oven doen word de kaas lekker krokant van en gaat het zo lekker smelten. En het enigste wat je dan nog maar hoeft te doen is SMULLEN:) Het recept hebben we van de AH.

Fijne avond!
-xxx-


Geen opmerkingen:

Een reactie posten