donderdag 3 oktober 2013

Mailen en bloggen

Eergisteren had ik eindelijk het lef om Ingrid van ingthings te mailen om te vragen hoe ze ooit is begonnen met bloggen en hoe ze aan zo veel volgers komt. En ik kreeg de dag erna meteen een mail terug! Dat vond / vind ik zo te gek! Ik kreeg de tip van haar om de dingen te doen die ik leuk vind en waar ik mij goed bij voel EN gewoon doorgaan:)
Nou bij deze ga ik er gewoon mee door! Ik vind het ook heel leuk om te doen.


Verder wil ik graag Kim van kimwelling.blogspot.nl bedanken omdat ze mij een super leuke reactie heeft gegeven op mijn vorige blog bericht. De work shop 3D box ik durf niet zo goed verder te gaan maar door de reactie ga ik het gewoon doen. Als het fout is doe je het gewoon weer over. Fouten moet je maken zei ze.
Dus ik ben vandaag/vanavond gaan uitzoeken wat de leefomgeving is van kevers want daar wil ik mijn 3D box over maken:)

Op het blog van Ingrid zie ik altijd van die leuke papieren vouw projecten (die ik zelf ook zooo graag zou willen maken) nou las ik op haar blog dat als je 1000 kraanvogels vouwt komt je wens uit naar geluk en vrede uit. Laat maar komen denk ik dan. Hier zijn de eerste 2:)


Bedankt voor het lezen!
Fijne avond!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten